Dagbok 27/10-13

Alltså hej bloggen.
Drack smoothie och kaffedrink till frukost vid 12, fikade ett kokt ägg och lite frön på planet, åt öring med grönsaker och örtsås till middag. Drack kanske lite för lite vatten.

Så till idag, gick en morgonsväng. Kom tillbaka och gjorde iordning kaffedrinken och smoothien och satte mej på terassen och njöt av solen.
Sen en promenad till stranden, där jag solade i ca 1,5 timmar. Så hem och laga middag. Stekta champinjoner, zuccini, paprika och lök med tre ägg, en halv stor avocado och tre cocktailtomater. Mums! Så himla goda grönsaker. 2,60 € betalade jag för alla grönsaker. Det är vad en ekologisk zuccini kostar hemma det. Lyxigt!
Vidare så stack jag ut och sprang en sväng, hade ingen aning om vart jag skulle, men det slutade med att jag hamnade på en strand där det fanns lite trappor som jag passade på att göra benövningar och dips i. Så sprang jag hem då. Grymt!
Kan inte komma ihåg när jag tränade sist heller. Galet skönt nu i alla fall.
Kom hem, fikade en sked kokosolja, lite avocado, frön och en cocktailtomat.

20131027-203204.jpg

20131027-203155.jpg

Kommentera

