Dagbok 29/10-13

Idag började jag dagen med en promenad längs ån här i stan, mycket mysigare än igår!
Så hade vi föreläsning och jag fastade fram till lunchen.
Då åt jag en äggröra på två ägg, lite ekologisk get-kefir och riven cheddarost från gräsbetande kossor. Alltså, syndigt gott var det. Till detta hade jag min dagliga smoothie samt en kopp svart kaffe.
Så föreläsning igen och sedan dags för middag.
Grillad kyckling med brysselkål, babaganoush, råriven zucchini, tomater toppat med pumpakärnor. Riktigt gott det mer!
Sen drog jag ut på en liten löptur. Nästan tre kilometer blev det, och halvvägs stannade jag och körde en tabataintervall benböj. Det kändes i benen på vägen hem kan jag meddela. Plus att det blev motvind och uppförsbacke. Inte kul, men bra träning!
Hade en konstig klump i halsen på kvällen, hoppas jag inte håller på å bli sjuk!
När jag kom hem åt jag en stor sked babaganoush och rostade pumpakärnor. Åt bra många nävar men sen bestämde jag ett klockslag då jag skulle sluta äta, och så blev det! Bra taktik va? Så jag åt inte upp allt. Nöjd.
Dagens betyg 4/5

20131029-225903.jpg

20131029-225915.jpg

Kommentera

