Dagbok 30/10-13

Gick en morgonrunda på ca tre kilometer, denna runa tror jag får bli min standardrunda under min vistelse här i Spanien. Fastade fram till lunch då jag åt exakt samma som igår fast jag hade bara en tomat till och lassade på med lite babaganoush.
Gick ner på stranden och solade, innan vi drog igång föreläsning igen tog jag nån näve pumpakärnor och lite babaganoush.
Till idag blev det de jag hade kvar i kylen. Kyckling, avokado, oliver, champinjon med ost och babaganoush förstås!
Sen drog jag ut på en löptur, tre kilometer. Gick upp på terassen och körde lite styrka som avslutning. 3×20 situps, 3×12 armhävningar och 3×30 sek plankan. Bra pass. Kul att jag orkar springa ganska långt för att vara mej. Har gjort lite träningsmål jag vill klara innan jag reser härifrån. Bara att kämpa på så ska jag nog klara det!
Efter träningen åt jag ett par skedar tahini och en bit ost, kändes som att jag inte behövde äta det men att jag var värd en belöning liksom…

20131030-213322.jpg

20131030-213335.jpg

Kommentera

