Dagbok 31/10-13

Började dag med samma runda som igår (tre kilometer), men kom på att imorgon ska jag nog gå den åt andra hållet för då får jag se på soluppgången!
Fastade fram till lunch, samma lunch som igår, men idag blev äggröran sådär löjligt krämig! Mums!!
Middag blev tre stekta ägg med champinjoner och lök, kokt brysselkål, avokado, tomater, råriven zuccini, babaganoush, oliver och solrosfrön. Mätt blev jag!
Simmade två kilometer när jag väl hittat badhuset, omklädningsrummet och bassängen. Det var lite folk så jag fick en egen bana, simmade en kilometer i sträck och vilade ett par minuter innan jag tog nästa. Har som mål att simma tre kilometer innan jag åker härifrån. Det ska nog gå, blir snarare inte trött utan mer less liksom. Sjukt varmt var det i alla fall bassängen. Det tog ca 20-25 minuter att simma en kilometer. Tänkte försöka komma iväg på badhuset en gång i veckan, alltså två gånger till..
Promenerade till och från simhallen också då. Ca tre kilometer totalt kanske.
Bra dag!

20131031-220413.jpg

Kommentera

