Dagbok 1/11-13

Promenad åt andra hållet idag så jag fick se soluppgången! Smart där Lina!
Lunch, samma som igår, middag ute på restaurang.
Ovärt!
Gissar att det både var socker och stärkelse i såsen jag åt till ankan. Försökte att inte äta så mycket av den, men inte gott att äta bara kött heller liksom. Så himla ovärt, ska jag göra undantag för socker vill jag att det ska vara nåt mer än en jäkla rödvinssås liksom. Jaja, vad gör man?
När jag kom hem rostade jag lite frön och åt, för det var jag värd. Tänkte om jag skulle ta en bit mango som jag köpte igår men tänkte om och sparade den.
Ingen träning idag, vilodag.

20131101-224943.jpg
Förrätt, champinjoner i smör och örter

20131101-224954.jpg

Kommentera

