Dagbok 2/11-13

Började dagen med en 5 km lång morgonpromenad. Fastade sedan till lunch då jag åt äggröra med smoothie. Gick ner på stranden och solade, sedan gick jag hem och tog mej ut på en löptur. 5 km i ett sträck! Det var till och med kul! Och jag orkade hela vägen! Supernöjd.
Gick och handlade och när jag kom tillbaka tog jag och fikade en stor bit ost osv en näve frön.
Till middag grillade vi på innérgården, det blev grillat kycklinglår med tomatsalsa, riven zucchini, pimento, oliver och tomat. Gott! Kycklingen hade jag kokat förut idag och sedan torrmarinerat så det blev hur bra som helst, riktigt mör och god!
Gick en liten promenad på kvällen upp till kyrkogården och tände ett ljus.
Nu blir det sängen.

20131102-215036.jpg

20131102-215048.jpg

20131103-064613.jpg

20131103-064623.jpg

Kommentera

