Dagbok 3/11-13

Ja, började med promenad på 3km.
Fastade fram till lunch då jag åt äggröran, men idag hade jag lite tomatsalsa från igår i. Blev jättegott!
Till middag blev det stekta champinjoner, zucchini och pimentos med tre stekta ägg i. Till det kokta brysselkål, oliver, avokado, tomat och frön uppepå. Hade även lite tomatsalsa i omeletten.
Efter middagen kunde jag inte hejda mej, så jag åt upp det som var kvar i tahiniburken. Sen gjorde jag mangosorbet. Mitt första ärliga undantag sen jag kom till Spanien. Kände mej värd det. Dels eftersom jag haren underlig känsla i halsen, som att jag kanske håller på att bli sjuk och dels eftersom det är söndag och jag brukar unna mej gott då.
Hoppas bara inte jag håller på å bli sjuk!!

20131103-203251.jpg

20131103-203305.jpg

20131103-203236.jpg

Kommentera

