Dagbok 5/11-13

Nä alltså idag blev det ingen bra dag…
Gick morgonpromenaden, hade lite extra tid idag så jag satte mej och filosoferade ett slag. mysigt.
Så hade vi quigongkurs, riktigt spännande med energier osv. Fastade fram till lunch, den intogs på restaurang. Sallad med massor av olika sorters kött. Fläsk bland annat, och korv, antagligen inte lika fin som den jag hittade igår. Men nu blev det så, åh jag borde vara fastare vid mina principer!
När jag kom hem rostade jag en omgång pumpa och solrosfrön och åt upp.
Till middag åt jag chorizo med stekt lök, champinjoner, tomater stekt ägg med ost och broccoli till. Gott, men jag var egentligen mätt från lunchen.
Mumsade på kokosflingor efter middagen och det slutade med att jag gjorde en omgång mangosorbet som jag åt med de sista kokosflingorna. Kokosflingor jag alltså köpte igår. Inte okej lina.
Vidare åt jag en stor bit ost, rostade en till omgång frön och nu ligger jag med ont i huvudet och lite ångest över att jag inte skött kosten idag. Att det ska vara så svårt!.? Skärpning imorgon!
Fortfarande lite halvkrasslig i halsen så ingen träning. Får se hur det känns imorgon.
Nu blir de sova i alla fall!

20131105-214417.jpg

20131105-214444.jpg

20131105-214516.jpg

Kommentera

