Dagbok 6/11-13

På banan igen!
Morgonpromenad och fasta fram till lunch. Lunchen blev äggröra med massa goda grönsaker plus smoothie och kaffe.
Tränade idag då jag inte kände av nåt i halsen imorse.
Sprang 3km och sen körde jag lite stryka. 3×12 armhävn och lite plankan på det. Finns lite att jobba på i dessa övningar…
Middag ute på restaurang. Jag beställde kyckling. Helt i min smak! Riktigt god var den! Till detta åt jag morötter och salladsärtor. Gott!
Grym dag! Lite lite vatten tror jag så jag har en liten huvudvärk nu, bäst att sova. Natti

20131106-234231.jpg

Kommentera

