Dagbok 7/11-13

En sån fin dag!
Började med en morgonpromenad på en mil (tre timmar) upp till en bergsby. Rätt tuff vandring bitvis, men vi stannade en hel del för att fotografera också.
Väl framme bröt jag fastan och drack min smoothie som jag hade med mej plus två kokta ägg. Så åt jag en fikonboll med sesam och mandel tror jag och en macadamianöt.
När jag kom hem (vi tog bussen hem) fikade jag ett stekt ägg och diverse grönsaker och en apelsin som jag köpt på marknaden. Sjukt god var den, och väl värd sitt undantag.
Till middag kokade jag lite kyckling som jag åt med blandade grönsaker.
Gick upp till simhallen och simmade två kilometer. Hade tänkt simma 2,5 men det var trångt i bassängen och jag ville hinna på affären. Men två är bra tycker jag!
Nu vet jag en som kommer sova gott i natt.

20131107-182658.jpg

20131107-182741.jpg

20131107-182941.jpg

Kommentera

