Dagbok 8/11-13

Morgonpromenad, fasta till lunch.
Äggröra med stekta champinjonerna och lite tomater, plus smoothie och kaffe.
Var lite hungrig på en av rasterna så jag åt två nävar pumpakärnor lite oliver och tomater som mellanmål.
Efter föreläsning tog jag och fikade två skedar kokosolja, en sked smör, en bit ost och en näve rostade pumpakärnor med massor av salt på.
Tränade, sprang 3km på 19 minuter. Kändes bra! Sen gjorde jag en tabataintervall med knäböj. Lagomt pass.
Till middag blev det lite kyckling med stekt vitkål, zucchini och paprika. Kryddat med ingefära och vitlök och ihopkokat med en skvätt kokosmjölk. Till detta en halv avokado och några tomater, toppat med pumpakärnor såklart.
Fick en ganska stor bit ost och en rejäl skål med rostade frön till fredagsmys, men det var jag värd.
På föreläsningen idag fick jag massor av träningsinspiration! Jag fick även lära mej att om man svettas mycket efter träning kan det bero på saltbrist. Därför laddade jag upp med salta pumpakärnor innan träningen idag. Vet inte om det gav effekt men det är bra att veta i alla fall.

20131108-224746.jpg

Kommentera

