Dagbok 9/11-13

Vaknade rätt tidigt trots ledig dag idag, kunde inte somna om men låg kvar i sängen till halv nio.
Morgonpromenad tre km, fastade till ca halv tolv.
Lunchen blev vanliga äggröran med pizzasallad, halv avokado och några cocktailtomater.
Ner på stranden, när jag kom upp fikade jag en talrik pizzasallad, en halv avokado och nån sked kokosolja.
Sprang sedan 6km. Det gick inte fort, men jag sprang, SPRANG hela vägen! Kände mej inte supertrött när jag kom hem heller så jag borde kunna nå mitt mål på 7km innan jag åker härifrån.
Så till middag blev det grillat, jag hade kokat ett kycklinglår som jag torrmarinerade och grillade på lite yta. Till det hade jag grillade champinjoner, paprika, zucchini, tomater och rödlök. Samt tomatsalsa och pizzasallad. Mycket mat men efter så många km i benen var jag fanimej värd det! Gott vare!
Bra dag!

20131109-214253.jpg

20131109-214317.jpg

Kommentera

