Dagbok 11/11-13

Morgonpromenad och fasta till lunch, äggröra med tomatsalsa i, paprika, oliver, riven zucchini, en halv avokado körsbärstomat och pumpafrön. Gjorde mangosorbet med mitt smoothiepulver, lyxigt sätt att få i mej smoothiepulver på! Blir en till sån någon gång här i veckan då jag har kvar en omgång frusen mango i frysen.
Sprang tre km, tänkte ta lite styrka efteråt, men det blev typ nio armhävningar bara. Tyckte väl jag varit duktig nog som tog mej ut på löptur. Mnjaa, där kan ja tycka jag får tänka om till nästa gång..
Till middag åt jag paleopizza med pizzasallad, en halv avokado och lite stekt champinjon och rödlök.
Okej dag, men borde ha kört styrka…..

20131111-190445.jpg

20131111-190453.jpg

Kommentera

