Dagbok 13/11-13

Började dagen med morgonpromenad och fasta till lunch. Gjorde äggröran på tre ägg idag eftersom jag inte hade så mycket grönt att äta till.
Sprang 6,7 km. De tog nästan en timme. Jag skulle ha kunnat sprungit fortare men är väldigt osäker så här i början av min löparkarriär 😉 ska börja använda pulsklockan när jag kommer hem i alla fall så jag lär känna min kropp genom den.
När jag kom hem från löpningen hade jag inget bra att fika, rostade pumpafrön ganska mycket och åt som återhämtning. Salt och protein. Tog även nån bit frusen mango.
Till middag blev det sista biten paleopizza med pizzasallad, en halv avokado några körsbärstomater och stekt rödlök, riven zucchini och champinjon. Tre ostskivor över grönsaksfräset också…. Gött, men portionen var kanske i största laget.. Dock höll jag mej från att mumsa vidare på nåt.. Bra

20131114-074430.jpg

Kommentera

