Dagbok 14/11-13

Morgonpromenad och fasta till lunch. Äggröra med riven zucchini, halv avocado och ett par tomater.
Middag på restaurang. Åt lite hummus och fetaost till förrätt, men det var ingen rätt utan bara en plocktalrik som alla dippade grönsaker från. Till varmrätt åt jag hamburgare med grönsaker till. (Ost på). Till det delade vi tre pers på en flaska rött, det blev lite mer än ett glas. Tre veckor i Spanien utan vin, det är bra jobbat så jag hade verkligen sett fram emot detta glaset. Det var gott, och det var jag värd.
Imorgon tänker jag ställa väckaren på sent och är det så att jag vaknar i tid av mej själv blir det morgonpromenad annars blir det sovmorgon.
Nu, sova!

20131114-234401.jpg

Kommentera

