Dagbok 15/11-13

Idag tog jag en annan morgonsväng, gissar att den var lite kortare än den jag brukar ta.
Fasta fram till lunch, då jag åt äggröra, halv avocado, lite riven zucchini och tre cocktailtomater. Mixade mitt smoothiepulver med frusen mango och hallon som jag sedan toppade med granatäpple. Snaskigt värre i solen!
Var på stranden, kom sedan hem och då fikade jag nån näve pumpakärnor samt ett par skedar creamed coconut. Har aldrig smakat det förut men de var jättegott, sött och smakade lite godis nästan 🙂
Funderade länge och bestämde mej så tillslut att ta en sista löptur här i värmen. 2,7 km på 16:54. Nöjd
Till middag blev det en halv avocado, riven zucchini och köttfärssås toppat med massa ost. Åt även ostrullar med smör på undér tiden jag lagade middagen.
Rostade sedan de pumpakärnor jag hade kvar, de blev verkligen perfekta! Tog med mej ett gäng som jag ska ha på flyget sen imorgon.
Bra dag! Nu, sova och imorgon får vi se om det blir någon morgonpromenad, ställer väckaren lite senare men om jag vaknar i tid av mej själv får det bli en liten sväng.
Natti

Kommentera

