Dagbok 16/11-13

Vaknade i tid och tog mej ut på morgonpromenad. Den sista i Spanien, kändes lite vemodigt och jag stod rätt länge och lyssnade på vågorna och kollade på soluppgången.
I taxin på väg till flygplatsen bestämde jag mej för att bryta fastan, klockan var då lite över nio, det fick bli så idag eftersom jag inte kunde ta med vätskor förbi säkerhetskontrollen. Hade smoothie och MBC kaffe, drack inte upp allt av kaffet.
På flyget sen hade jag två kokta ägg, en avocado och köttfärssås sen igår. Mycket bra flygplansmat. Hade även lite rostade pumpakärnor.
När jag kom till lägenheten beslutade jag mej för att göra undantag. Hade köpt med mej salami, ost och oliver. Detta åt vi med smör, frökex och st dalfour fikonmarmelad. Sen åt jag en smörröra med kokos, kakao och hallon, rostade frön, smakade två fikonbollar och tre stora bitar mandelfikonkaka som jag också hade köpt med mej. Hittade Blanxheart-choklad som jag åt två bitar av. Sen köpte vi en påse chokladdoppade gojibär spm vi åt till bion. Fy vad mycket jag ätit ikväll, hade ingen botten. Mår lite illa nu… Imorgon får det bli andra bullar!

Kommentera

