Utvärdering Spanien

Tre veckor har gått och jag tycker att jag skött mej rätt så bra faktiskt.
Hemma har jag alltid ätit bra, har gjort undantag på mango, hallon, granatäpple, den gräsbetande osten och ekologisk get-kefir. Alla dessa undantag tycker jag är okej. När jag ätit ute har jag gjort undantag på svinkött. Samt chorizon jag åt hemma två middagar.
Det enda problemet har varit vissa kvällar då jag haft ett sug som varit svårt att stoppa. Har då övrätit pumpakärnor, frukt, smör och ost. Jag ser inget mönster i varför detta händer.
Mina undantag har varit noga planerade på restaurang. Och vissa gånger har jag ju känt att undantagen inte var värda. Vinet var veckans höjdpunkt, och den hela grillade kycklingen var definitivt den bästa rätten jag åt ute. Har hållit men från allt vad efterrätter heter och inte ens unnat mej en bit choklad.
Träningen har gått super! Morgonpromenad VARENDA dag, tränat ofta och har börjat löpa. Ska bli spännande att mäta lite bättre hemma sen så man kan se ner exakt hur långt jag löpt. Misstänker att runkeeper inte är så exakt. Hade målet att ta mej iväg och simma tre gånger, men det blev bara två. Detta för att andra gången jag var där var det så fantastiskt mycket folk. Orkade helt enkelt inte kriga där en gång till.
Vill inte väga mej när jag kommer hem, känns som det bara skapar massa stress. Men tror jag ska ta och mäta med måttbandet och fotografera mej i alla fall. Kul att se om det är någon skillnad, om inte annat lär det märkas på hudfärgen i alla fall 🙂

Stort sett, bra jobbat!

Kommentera

