Detox dag 1

Nytt år och dags att påbörja en ny kula.
Jag kommer att inleda året med en fyra dagar lång detox och sedan en Whole 30 från och med måndag.

Började dagen med en kopp ljummet vatten och lite pressad citron. Sedan ut på en promenad i 20 minuter.
När jag kom in gjorde jag i ordning en grön smoothie (Saknar selleri och lime, hittade inte dessa ekologiska och då fick det helt enkelt vara) Fick i mej den till slut, ser inte fram emot den imorgon om jag säger så…. Så tog jag en sked kokosolja och en kopp Yerba Mate-te som sägs stilla sötsug.

Drack en kopp grönt te och en till sked kokosolja mellan smoothien och middagen.

Tog en 40 minuters promenad innan middagen. När jag kom tillbaka tog jag en liten kopp äppelcidervinäger. Till middag blev grillat kycklingbröst med ångkokt broccoli, avocado med tomatpuré och örtsalt. Allt ekologiskt såklart!

Har druckit bra med vätska under dagen, märks att äppelcidervinägern är vätskedrivande. Bra dag!

20140102-213958.jpg
Smoothie
20140102-214012.jpg
Vitaminer
20140102-214026.jpg
Middag
20140102-214037.jpg
Resultat

Kommentera

