Detox dag 2

Dagen började med invägning, ett ljummet glas vatten med pressad citron och sedan 20 minuters promenad. När jag kom in gjorde jag i ordning smoothien och drack denna. Tog sedan en sked kokosolja och en kopp Yerba-mate te. Tröstade mej med att inse att jag klarat av hälften av smoothiedrickandet nu. Uch vad jag inte ser fram emot den imorgon.
Vidare under dagen tog jag en sked kokosolja, en kopp grönt te och lite ångkokt broccoli.
Ingen promenad innan middagen, dålig planering.
Vidare drack jag ett halvt glas äppelcidervinäger och åt min portion med ångkokt broccoli, grillad kyckling och mosad avocado med tomatpuré och örtsalt.
Druckit bra med vatten under dagen, men inte upplevt samma vätskedrivning som igår. Därav den drastiska viktminskningen, återstår att se vad som hänt tills imorgon.
Synd att det inte blev någon andra promenad idag, annars hade dagen varit optimal.

20140103-233038.jpg
Smoothie
20140103-233049.jpg
Middag (kom på att fota när nästan allt var uppätet)
20140103-233220.jpg
Resultat, nöjd

Kommentera

