Whole 30 dag xx

Fortfarande sjuk, så ingen promenad idag heller. Funderade länge vad jag skulle ”unna” mej till frukost idag. Det fick bli ett fröbröd (ej whole 30) med mosad avocado, gurka och tomat på. Efteråt fick jag kaffe och en gegga med kokosolja, kokosmjölk, kokosflingor och riven kokos. Smaksatt med kakao och pepparmynta. Det var gott, men jag hade gjort alldeles för mycket. Jag lämnade lite, bra! Jag är alldeles för dålig på att känna efter när jag är mätt och sluta äta då, men det var bra idag alltså.
Till middag lagade jag älgskavsgryta. Hur gott som helst blev det! Till det hade jag äggröra då jag läst någon stans att det kunde passa till. Nja säger jag, nästa gång blir det blomkålsmos till istället. Men det blir absolut på menyn fler gånger!

20140108-005855.jpg

20140108-005905.jpg

20140108-005916.jpg

Kommentera

