Whole 30 dag xx

ÅKEJ, nu får det vara nog. Vaknade med knappt någon röst alls. Trist att vara sjuk, tycker det borde vända snart.
Till frukost gjorde jag paleobröd med kokosmjöl. Sen fick jag fika.
Till middag gjorde jag godaste räksalladen. Tror jag skulle kunna leva på denna under hela min whole 30.
Fick även fika efteråt… Känner jag håller på att tappa det om jag ska hålla på och unna mej så här hela tiden. Har i alla fall inte ätit någon mandel. Än så länge.. Nä Lina, stay strong!

20140109-011132.jpg
Frukost

20140109-011208.jpg
Frukostfika

20140109-011156.jpg
Middag

20140109-011145.jpg
Middagsfika

Kommentera

