Inte riktigt kaos men nästan

Fortfarande sjuk…
Till frukost blev det paleogröt med äppelmos. Två fröknäcke till kaffet, hade smör på ena och smör + eko-kaviar på andra. (syndigt gott med kaviar, imorgon blir det nog kokt ägg och kaviar som sista synd innan min whole 30 drar igång)
Till middag, eko-lax med diverse grönsaker till. Gott. Till efterrätt kokos med kakao och kokosmjölk toppat med hallon. Till kvällssnacks blev det chokladmandlar, samt en chokladbit. Var nära att ta två men hejdade mej och gjorde i ordning mandlarna istället. Okej att jag unnar mej ibland, men när det blir i princip varje dag måste det få ett slut. Därför ser jag fram emot min whole 30 då jag kommer tvinga mej själv till bättre diciplin och förhoppningsvis komma ut starkare på andra sidan. Problemet med mej är att jag äter alldeles för mycket när jag unnar mej någonting. Måste bli bättre på att lära känna min kropp och dess signaler.
En kompis ringde idag och vi är ett gäng som planerar åka till en stuga över en helg under min whole 30. Det kommer bli en utmaning, och det känns som att jag får göra upp en plan med eventuella undantag innan så jag har klart för mej vad som gäller. Planering och rutiner är verkligen det viktigaste!
Just ja, beställde även en airtrim ikväll, så nu kan inte ens minusgraderna stoppa mej från styrke och konditionsträning i vinter. Bara och vänta på att jag ska friskna till.

20140111-223552.jpg

20140111-223539.jpg

20140111-223603.jpg

20140111-223613.jpg

20140111-223635.jpg

Kommentera

