Sista dagen i frihet

Japp imorgon börjar allvaret! Ska bli riktigt skönt att komma igång igen med mina rutiner. Är dock inte helt frisk än, och vi har en köldknäpp här just nu så jag tror jag kommer vänta några dagar innan jag drar igång med promenader och träning. Men en skärpning på kostfronten, vätskeintaget och fastan blir det definitivt redan imorgon. Borde kunna gå ut i fjöset och ställa i ordning kring mitt träningsställe, har länge tänkt att jag ska dammsuga eftersom jag blir så skitig när jag gör exempelvis burpees. Så målet denna vecka är att bli ordentligt frisk och ställa i ordning vid hemmagymmet.
Dagen idag började med en rejäl frukost. Oj vad mätt jag blev! Kokosgröt med äppelmos, och äggmacka med smör och kaviar. Höll inte på att få i mej sista biten av mackan, så mätt var jag!
Fikade en näve mandlar, två hasselnötskakor och en chokladbit senare på dagen.
till middag gjorde jag jättegoda timjansbiffar med grönsaksfräs, sallad och kokt broccoli. Till efterrätt, kaffe, en hasselnötskaka, en chokladbit och kokos med kokosmjölk och hallon.
Till kvällssnacks fick jag en näve ekologiska mandlar.
Yepp, det var det. Slut på svullandet från och med nu! Hejja mej!
Hörs imorgon med en awesome rapport 😉

20140112-225413.jpg

20140112-225423.jpg

20140112-225433.jpg

20140112-225443.jpg

Kommentera

