Bra fortsättning

Whole 30 och rutakuten dag 2

Okej sömn inatt i alla fall, borde ha lagt mej tidigare igår.
Fastade fram till klockan 12 då jag gjorde iordning smoothie och ägglatte. I smoothien hade jag fortfarande äppelcidervinäger och den tog över smaken idag igen. Synd, tror jag skippar den från och med nu… Men den gick ju att få i sej i alla fall.
Till middag tinade jag lite kokt kyckling, stekte vitkål och gjorde tacogratäng av det hela. Får återkomma med receptet, det ursprungliga är med nötfärs men det blev riktigt gott med kyckling också!
Drack en kopp te på kvällen, ingen träning eller promenad. Väntar på leverans av min ansiktsmask samt att jag ska bli ordentligt frisk.
Till helgen blir det Stockholm, har ett gymkort där så känner jag mej frisk nog kanske det blir en sväng till gymmet. Får se vad jag har tid med också.
Okej vätskeintag.
Sömn 04-12
Träning 1/5
Kost 5/5

20140115-000054.jpg

20140115-000104.jpg

Kommentera

