Äntligen bra sömn

Whole 30 och rutakuten dag 5
Släckte lampan kl 22:10 igår kväll, vaknade ett par gånger under natten och vaknade till slut kl 06:30 helt utvilad. Så skönt att äntligen fått rätsida på dygnsrytmen.
Bröt fastan kl 11 med smoothien och kaffedrinken.
Vid 14 stekte jag ett ägg som jag åt med surkål och pumpakärnor.
Åker tåg ner till Gävle idag, förberedde en sallad. Tänker inte äta på SJ någon mer gång om jag kan slippa. Jättemycket tillsatser i alla deras rätter, sist åt jag en räkmacka utan brödet då. Och den hade en rad saker jag inte tycker hör hemma i någons kropp… Det ingick en kopp kaffe i biljetten, och det var kravmärkt! Gissa om jag blev glad, då jag glömde bort att dricka sista slurken ur pannan innan vi for hemifrån.
Lyckades få tag på sista numret på Pressbyrån an tidningen ”Äkta mat En tidning helt i min smak, återkommer med en med utförlig recension framöver.
När vi kom fram till Gävle tog jag en kopp te och några nävar rostade pumpakärnor. Det var egentligen efter att jag inlett nattfastan men det kunde inte hjälpas då jag faktiskt var hungrig. Blev bjuden på nötter men tackade nej till, skönt att jag klarade den utmaningen.
Sömn 22:10-06:30
Träning 1/5
Kost 5/5

20140117-202545.jpg

20140117-202557.jpg

20140117-202608.jpg

Kommentera

