I huvudstaden

Whole 30 och rutakuten dah 6
Sov på hotell i Gävle i natt. Sov helt okej, var tvungen att tassa upp och leta rätt på telefonen när jag vaknade en gång på natten. Ville veta vad klockan var, egentligen en dum ovana som jag borde vänja av.
Bröt fastan kl 11, kaffedrink och smoothie samt nån näve pumpakärnor.
När vi kom fram till Sthlm fikade jag en halv avocado, några körsbärstomater och rostade pumpakärnor.
Middag ute på restaurang. Jag valde röding med bruchetta, och bad få lite varma grönsaker istället för potatis. Fick squash och morötter, pillade bort moroten, trots att jag vet att jag ”kan” äta dom. Det är ju bara det att förra hösten åt jag inga rotsaker och fick såpass bra resultat att jag tänker fortsätta undvika dessa ett tag framöver. Det är definitivt nåt jag ser fram emot att ha i min kost igen, men just nu låter jag alltså bli.
Rödingen var panerad med nåt som jag inte kunde definiera vad det var, så den rykte den också.
Gott med bruchetta! Ska nog laga det snart framöver och komma på nåt gott att ha till.
Fikade en kopp te och pumpakärnor när jag kom hem från showen. Var lite hungrig och mycket sugen. Trots att nattfastan egentligen inletts fikade jag. Undrar hur jag gjorde sist med nattfastan på helgerna? Det är ju ofta man äter middag lite senare på helgen. Får kolla i min dagbok och se hur jag löste det då.
Nu är klockan alldeles för mycket, dags att säga god natt!
Sömn 23:00-07:30 slumrade en sväng i bilen.
Träning 1/5
Kost 4/5

20140119-004959.jpg

20140119-005017.jpg

20140119-005032.jpg

Kommentera

