Mammas födelsedag

Whole 30 och rutakuten dag 8
Fastade fram till 12 då jag åt smoothie och kaffedrink. Ingen bild på de idag, men gjorde bananpannkakor till mamma som jag fotograferade i alla fall 🙂
Fikade kring 15, stekte lite kantareller och purjolök som jag sedan knäckte ner ett ägg i.
Så lagade jag födelsedagsmiddag till mamsen. Kycklingpanna med vitkålssallad. Måste dela med mej ab detta recept, riktigt gott blev det. (Den uppmärksamme ser att det var samma rätt som den jag hade med mej på tåget igår, och det var mamma som tyckte det såg så gott ut de jag åt igår att hon ville ha det idag. Och eftersom vi hade alla ingredienserna hemma körde vi på det!)
Till efterrätt fick jag en kopp te och det sista som fanns kvar i kokoschipspåsen. 150g sen igår alltså. Oops!
Sömn 23:10-09:30
Träning 1/5
Kost 4/5

20140120-211152.jpg

20140120-211206.jpg

20140120-211220.jpg

Kommentera

