Möten i stan

Whole 30 och rutakuten dag 10.

Bröt fastan kring 11 med smoothie och kaffedrink.
Fikade en kopp kaffe, vitkålssallad med majonnäs och rostade pumpakärnor kl 15.
Åkte in till stan och gjorde några ärenden samt var på två möten. Åt medhavd matlåda kl 20:30. Pulled beef med vitkålssallad, kokt blomkål/broccoli och en halv avocado.

Om mina möten idag då, så fantastiskt inspirerande människor jag träffat. Att omge sej med likasinnade personer och dela erfarenheter är så kul!
Roliga saker på gång!

Ett av mina möten var precis bredvid Willys, så jag gick in och kollade deras utbud. Kom ut med tre påsar fryst ekologisk blomkål, två flaskor ekologisk pressad citron (utan tillsatt citronsyra) samt två tetror tjock och härlig kokosgrädde.
Vidare var jag på favorithälsokosten EJ’s, och som vanligt kom jag ut med dubbelt så mycket som jag tänkt mej.
Och sist men inte minst en liten sväng på Ica maxi, där huvudmålet var haricoverts som jag behöver inför helgen då jag ska laga min falska potatissallad.
Bra dag! Blev peppad till tusen att ta tag i saker och ting.
Sömn 00-08, 08:30-09:30
Träning 1/5
Kost 4/5

20140122-224501.jpg

20140122-224513.jpg

Kommentera

