Handla

Whole 30 och rutakuten dag 11

Idag känns det som jag lagat mat mest hela dagen.
Började i alla fall dagen med smoothie och kaffedrink. Hade blötlagt några gojibär som jag toppade smoothien med idag, men de sjönk ganska så fort.
Fikade det sista av vitkålssalladen tillsammans med en halv mosad avocado och lite majonnäs. Vitkålssalladen är ju så fantastiskt god så här ett par dagar efter, att man alltid ångrar att man inte gjorde mer.
For på affären och handlade inför helgen. Typ 2% av det som hamnade i kundvagnen kan jag äta kändes det som. Men vi handlade i och för sej inget kött då älg finns i de flestas frysar häromkring. Men kaffe å ägg, samt lite grönsaker iaf!
Kom hem och satte igång och laga gulaschsoppa som jag ju ska ha med mej i helgen. Det fick även bli dagens middag. Supergod blev den, sådär lagom het! Får ta och skriva ner receptet och dela med mej tror jag.
Vidare höll jag på hela kvällen med att förbereda inför helgen, så det blev en hel del provsmakning och därför inleddes inte fastan förrän alldeles nyss. Blir så ibland.
Unnade mej dessutom en liten skål kokosflingor med kokosmjölk och kakao. Gott!
Nu är klockan långt över läggdags! Natti!
Sömn 01-09
Träning 1/5
Kost 1/5

20140123-230513.jpg

20140123-230525.jpg

20140123-230535.jpg

Kommentera

