Radioskugga

Whole 30 och rutakuten dag 11-13.
Nu är jag tillbaka till civilisationen efter en helg långt upp i obygden. Hade lagt in några tidsinställda inlägg så ni inte skulle sakna mej allt för mycket under helgen.

Har haft en fantastisk fin helg med gott sällskap och god mat. Är riktigt stolt att jag klarade mej från frestelser och höll mej till planen.

Samanfattningsvis kan jag säga
-Skoterkörning är grymt bra träning, även lasta och leta grejer till skotern kan ses som ett utmärkt träningspass.
-Mitt rökta renkött och rostade pumpakärnor blev mitt godis under helgen. Perfekt att ta fram när de andra snaskar på godis och chips…
-Köttet vi gjorde till en av middagarna blev helt fantastiskt gott, recept kommer!
-Sömnen har kanske inte varit optimal under dessa dagar, men det är sånt man får räkna med.
-Vätskeintaget har tyvärr varit lågt, (främst kanske för man inte gärna vill dra ner byxorna på fjället…) Känner mej väldigt törstig nu sen jag kom hem.

Samlat betyg för fredag, lördag, söndag
Sömn som jag nämnde inte så bra…
Träning 4/5
Kost 4/5
IMORGON SKA JAG ÄNTLIGEN BÖRJA TRÄNA!

Bild 12
Jag på fjället med kaffetermosen i högsta hugg!
Tack Karro för bilden.

Kommentera

