En ätardag

Alltså oj vilken ätardag jag haft idag… Åt smoothie och kaffedrink kl 11, fikade en sallad kl 15 och åt kyckling kl 19. Mellan och efter dessa måltider har jag gått och plockat ur kylskåp och skafferi. Blir så här ibland när jag tyckt att jag varit duktig under en period, och då liksom ska belöna mej själv i efterhand. Men det blir aldrig någon bra belöning eftersom jag inte planerat det och därigenom inte kan kontrollera det.
Ingen träning idag heller, är mör i kroppen efter helgens skoterkörande. Tänkte mjukstarta med simning imorgon istället.
Dålig dag alltså, men det är bara att rycka upp sej och ta nya tag imorgon!
Sömn 00-10:30
Träning 1/5
Kost 1/5

20140127-214424.jpg

20140127-214434.jpg

20140127-214446.jpg

Kommentera

