Fortsättning på gårdagen

Ja, idag har det inte heller gått så bra. Men lite bättre än igår tycker jag i alla fall! Alltid något! På fredag planerar jag en fastedag. Imorgon ska jag träna styrka och på torsdag ska jag åka skidor. Blir bra med en fastedag på fredag.
Gjorde hallonsmoothie idag, samt kaffedrink. Sen åt jag en god sallad som fika. Till middag blev det kyckling från igår med surkål, majonnäs, kokt broccoli och blomkål samt några tomater. Mellan måltiderna har jag ätit bär, kokosmjölk, rostade pumpakärnor och kokoschips. Ett sug hela dagen idag också. Hoppas jag kan motstå det imorgon. Vore härligt med en morgonpromenad, länge sen sist!
Sömn 22:30-06:00, 06:30-10
Träning 1/5
Kost 1/5

20140128-223144.jpg

20140128-223156.jpg

Kommentera

