Fastedag

Idag låg jag i sängen länge innan jag tog mej ut på promenad, drack en kopp ljummet vatten med citron och salt innan jag gick ut.
När jag kom tillbaka från promenaden drack jag en kopp kaffe.
Drack vatten och en kopp kaffe till under dagen.
Lagade massor av god mat och bjöd på middag idag.
Grillade kycklingvingar, blomkålscouscous, falsk potatissallad, grönsallad, tomatsalsa, guacamole och babaganoush.
Till efterrätt hade jag gjort chiapudding med kakao och lakritspulver, toppad med kokoschips, hallon och kakaonibs.
Åt sjukt mycket till middag! Det var så himla gott, speciellt eftersom jag fastat hela dagen.
Vilodag idag.
Sömn 23:30-09:00
Träning 4/5
Kost 5/5

20140131-213505.jpg

20140131-213517.jpg

Kommentera

