Äntligen repat igen

Idag tog jag mej inte ut på någon morgonpromenad.
Gjorde iordning smoothie och kaffedrink. Efter frukost tog jag och lekte lite med kameran. Passade på att använda dagsljuset, vilket gör det hela ganska mycket enklare… Även om man inte kan tro det genom vad jag visar på denna blogg så har jag ett ganska stort fotointresse. Dock smittar det inte av sej på just denna blogg i och med att jag i princip bara använder min mobilkamera när jag fotar maten. Skulle vara kul att bli lite duktigare på att fota maten med en riktig kamera. Resultatet ser ni i guacamolereceptet.
Tränade ett pass i hemmagymmet:
Uppvärmning step tabata
15-12-9
Knäböj, Wallballs och boxhopp.
EMOM 5 Kettlebell-swing
Som avslutning körde jag hopprep och plankan varvat i ett set tabata.
GRYMT nöjd att jag faktiskt tränade idag. Kändes som att det inte var långt borta att jag bara struntade i det.
Dock kan jag tycka att jag pushar mej själv lite för lite. Känns som att när man tränar själv är det svårt att ta i det lilla extra utan man tar lite vilopauser emellanåt. Är sugen att åka skidor imorgon, vore kul att få med mej något sällskap…
Åt en tidig middag efter träningen. Rester, men ack så goda rester!
Sen var vi och repade, vi har fått en spelning om en månad. Otroligt inspirerande och roligt att spela igen!
När jag kom hem gjorde jag i ordning fika och åt till en film. Gjorde i ordning två omgångar till med fika efter att jag ätit upp chiapuddingen och pumpakärnorna… Det och att jag inte tog mej iväg på promenad idag får bli dagens stora minus.
Sömn 23:30-04, 04:30-09
Träning 3/5
Kost 2/5

20140201-223928.jpg

20140201-223941.jpg

20140201-223954.jpg

20140201-224003.jpg

Kommentera

