Träning på gälln

Började dagen med promenix, inget sällskap idag och vädret var mulet och vindstilla men 6 minusgrader.
Vidare gjorde jag smoothie och kaffedrink när jag kom in. I kaffedrinken hade jag idag kakao och pepparmyntsolja, alltså hur gott blev inte det? Helt otroligt gött! Blir denna smaksättningen ett tag framöver nu…
Tränade på gälln idag.
Uppvärmning: step tabata
10 Kettlebellswings
15-12-9
Ringrodd
Situps med medicinboll över huvudet
Armhävningar
Dips
10 Kettlebellswings
Avslut: hopprep/plankan i en tabataintervall
Övade även lite på double unders (att hoppa hopprep och ta repet två varv per hopp) idag och klarade min första! Bara å kämpa på med andra ord.
Ett pass med fokus på armar och överkropp, är så otroligt svag i mina armar orkar bara två armhävningar åt gången på knä dessutom, ska verkligen bli roligt att träna upp min armstyrka.

Det blev en tidig middag kl 17 och vi åt tacogratäng som jag lagade åt hela bandet, då vi repade efteråt. Den fick väl godkänt, ingen av bandmedlemmarna är särskilt intresserad av paleokost, än… 😉

När jag kom hem vid 20 var jag hungrig och sugen så jag vispade lite kokosmjölk som jag blandade med lakritspulver, vaniljpulver och åt med hallon och kokos. Gott, men kanske inte världens bästa fika..
Sömn 00:30-10:30
Träning 4/5
Kost 4/5

20140204-204631.jpg

20140204-204644.jpg

20140204-204656.jpg

Kommentera

