Vilodag

Tog mej ut på morgonpromenad trots ganska grinigt väder. Tog en annan sväng för att undvika blåsten, tror det blev lite längre än min vanliga morgonrunda.
När jag kom in gjorde jag kaffedrinken och smoothie, idag med hallon. Gott!
Egentligen stod det träning på schemat idag, men kände att kroppen behövde återhämtning. Så det fick bli lite skön och avslappnande stretching istället. Mammas yogamatta av ull är verkligen nåt jag själv skulle vilja ha som träningsmatta…
Fikade nån näve kokoschips och gojibär vid 16.
Till middag lagade jag riktig husmanskost (som ni såg i receptet förut ikväll). Vad gott det blev! Ska se om jag kommer på någon med bra husmanskost jag kan laga till veckan då jag har en hel burk med paleolingonsylt som bör ätas inom några veckor.
Sömn 00:30-10:30
Träning 4/5
Kost 4/5

20140206-222403.jpg

20140206-222417.jpg

20140206-222429.jpg

Kommentera

