En dag i stan

Imorse vaknade jag av mej själv strax innan jag ställt klockan, men var så pass trött att jag ställde om klockan och somnade om. Klev upp vid tio och skippade alltså promenaden idag.
Gjorde i ordning smoothie och kaffedrink som jag drack i bilen på vägen in till stan.
For på badhuset och simmade, körde 200m uppvärmning sen när jag körde igång ordentligt märkte jag att ena glaset läckte in på mina glasögon. Gick verkligen inte att simma ordentligt. Blev riktigt irriterad över en sån skitsak. Simmade några längder på rygg samt övade på vändningar.
Åt två ägg och majonnäs till fika.
Var på en analys idag som jag tänkte berätta lite mer om här framöver…
Var på stan och gjorde massa ärenden, fikade aktiverade pumpakärnor och kaffe. När jag var på Coop hade de extrapris på just ekologiska pumpakärnor så jag passade på och handlade som jag har blötlagt (aktiverat) just nu och ska torka imorgon.
Kom hem och åt rester ur frysen till middag. Rökt lax med spenatpaj, kokt broccoli, grönsallad och en halv avocado.
Åt kokosmjölk med lakritspulver, hallon och kokoschips till efterrätt. Har svårt att vara utan efterrätt på helgen alltså, men borde försöka hitta nåt lite mindre sött som jag kan ta…
Fikade kokoschips och pumpakärnor framför tvn.
Sömn 00:30-10
Träning 3/5
Kost 3/5

20140207-215429.jpg

20140207-215439.jpg

20140207-215501.jpg

20140207-215523.jpg

20140207-215535.jpg

Kommentera

