En skitdag helt enkelt

Första dagen på paleo trainingchallenge, borde ha varit peppad till max… Men istället blev det en riktig skitdag! Det var så surt väder i morse att jag inte ville gå ut, sen fortsatte dagen i samma sura anda. Har alltså inte varit utanför dörren samt gått småätit hela dagen. Har till och med ätit frukt, vilket jag hållt mej från i en månad. Vad hände där liksom?
Är så sjukt less på det mesta just nu, hoppas det vänder snart.
Vad åt jag då? Till frukost åt jag vaniljchiapudding med hallon och kokossmör, en sellerismoothie och en kopp kaffe med kokosolja.Till fika idag blev det en skål med kokosmjölk, frukt (!!) och hallon. Middag blev en omelett med grönsaker och köttfärsbiffar. Emellanåt har jag småätit russin, pumpafrön, kokossmör och kokoschips. Jag undrar om det kommer en dag då jag faktiskt kan ha godsaker hemma, ha en skitdag och inte äta dom. Går det ens om man har en historia som tröstätare? Tål att tänkas på.
Nähepp, de e väl bara å bryta ihop å komma igen antar jag. Imorgon blir det morgonpromenad och det spelar ingen roll vad det är för skitväder. Ut ska jag!
Nu är det jag som går och drar täcket över huvudet och hoppas på en god natts sömn i alla fall!
Sömn 00:30-09:30
Träning 1/5
Kost 1/5
20140210-203125.jpg

20140210-203135.jpg

20140210-203145.jpg

Kommentera

