Superdag

Så dålig som gårdagen var, lika bra var denna dag.
Vaknade och vädret var heeeeelt fantastiskt, tog och klädde mej och gick ut på en morgonpromenad i solskenet. När jag kom in gjorde jag en god kokosgröt med kakao som jag åt med hallon och kokoschips.
Slängde in skidorna i bilen och for till Hallen för att köra några varv. Spåret var hårt och bitvis knöligt, så det var lite trist. Men jag tyckte jag kämpade på bra, framförallt i de sista backintervallerna. Bam!
När jag kom hem stekte jag upp en bit bisonkorv och åt med en halv avocado och lite surkål.
Hoppade in i duschen, vilade lite på soffan och sedan lagade jag middag. Spenatsoppa med bisonkorv och kokt ägg. Soppan blev GRYM! Hade i kycklingfond, vitlök och lite annat smått och gott. Gjorde kokosvåfflor. Åt en och en halv med kokosmjölk, hallon och lakritspulver ovanpå. GRYMT gott det med!
GRYM dag! Härligt att vara på banan igen.
Sömn 00:30-10:30
Träning 4/5
Kost 4/5

20140211-210349.jpg

20140211-210358.jpg

20140211-210417.jpg20140211-210425.jpg

Kommentera

