Första passet

Idag har jag varit på utbildning och möte hela dagen. Klev upp tidigt, därför ingen morgonpromenad.
Fastade fram till lunch då jag åt medhavd smoothie och kaffedrink.
Vid 17 fikade jag en chiapudding och lite pumpakärnor som jag hade med.
När jag kom hem vid 19:30 åt jag en låda ur frysen (rester från förra veckan)
Fick sällskap av E-L på lon idag och vi körde första passet ur paleo trainingchallenge. Såg inte mycket ut på papperet men passet var inte att leka med. Vi la även in lite ringrodd/hopprep samt plankan/situps innan vi avslutade passet. Puh!

20140212-210756.jpg

20140212-210811.jpg

20140212-210822.jpg

20140212-210830.jpg

Kommentera

