Långpromenad

När jag vaknade imorse klev jag upp och pysslade med en grej som jag skulle få med posten idag. När jag väl var klar hade klockan blivit 11 och Charlotte Kalla hade börjat åka skidor på tvn. Alltså, ingen morgonpromenad idag.
Gjorde en grön och skön smoothie till frukost (se recept förut idag). Till det hade jag ett fröknäcke med mosad avocado och grönsaker och vaniljchiapudding med mango och hallon. Vilken superfrukost!
Vid halv tre fikade jag en kopp kaffe med kokosolja, lite gojibär med kokoschips och kokosmjölk.
Till middag lagade jag räksallad med dillmajonnäs och kokt blomkål/broccoli. Supergott! Gjorde en film när jag gjorde min heläggsmajonnäs som jag tänkte lägga upp här framöver.
Tog och klädde mej och satte igång favoritpodcasten och promenerade en halvtimme från huset och vände sedan. Skönt!
Sömn 00:30-09:30
Träning 3/5
Kost 4/5

20140213-192026.jpg

20140213-192038.jpgIMG_4027

Kommentera

