Ytterligare en dag i stan

Idag var jag i stan idag igen. Känns som det blivit väldigt mycket fläng på senaste.
Tog med mej smoothie och kaffedrinken i bilen och drack dessa på vägen in. Ingen morgonpromenad.
Fikade lite chiapudding och en halv paleo crunch-bar innan mitt simpass.
Har ingen aning om hur långt jag simmade idag, inte speciellt långt, hade fortsatta problem med glasögonen. Övade lite på vändningar och lyckades sätta en perfekt! Kul att det går framåt!
Fikade resten av chiapuddingen och paleocrunchen efter simpasset.
Till middag idag blev det precis samma som igår, fast jag hade en halv avocado på också, supergott! Till efterrätt blev det samma som igår också. Sen tog jag lite aktiverade pumpakärnor till kvällsgott.
Sömn 00-09:15
Träning 3/5
Kost 3/5

20140215-224004.jpg

20140215-224019.jpg

20140215-224031.jpg

Kommentera

