Andra dagen på Hammarn

Ingen morgonpromenad, till frukost blev det min blåbärssmoothie och ett fröknäcke med mosad avocado och grönsaker på.
Till lunch gjorde jag biffar med soltorkade tomater och oliver. Till det en avocadosallad och blomkålsmos, alltså biffarna blev så fantastiskt goda!
Till middag lagade jag blåmusselsoppa med räkor och fänkål. Soppan blev helt fantastiskt god. De hade inte färska blåmusslor i affären så jag fick köpa frysta. Det fungerade precis lika bra och blev inte lika stort svinn som med färska. Recept hittar ni här.
Ingen träning idag, hade faktiskt med mej skidorna hit. Har egentligen ingenting att skylla på att jag inte tog mej iväg, för jag hade lätt kunnat tagit mej tiden. Lathet helt enkelt. Veckan inleddes med två vilodagar, vilket innebär att det blir fullspäckat träningsschema veckan ut.
Efter lunch och middag fikade jag en bit morotskaka.
Sömn 00-09
Träning 1/5
Kost 2/5

20140219-210248.jpg

20140219-210305.jpg

20140219-210321.jpg

Kommentera

