Hejdå Hammarstrand

Ingen morgonpromenad idag heller. Skärpning på den fronten imorgon!
Till frukost blev det 1/2 portion kokosgröt och min blåbärssmoothie.
Lunchen idag blev spenatsoppa, alltså så fantastiskt god blev den om jag får säga det själv. Blir ett recept på den här inom kort!
Så for vi hemåt, in och handla i stan och sedan hem. Slängde ihop en omelett med paprika, champinjoner, spenat och lök. Till det åt jag en halv avocado, lite oliver och surkål toppad med pumpakärnor.
Så kom min trogna träningskompis E-L och vi tränade ett grymt pass tillsammans. Är så glad att jag har henne, för jag tvivlar att jag kommit ut och tränat idag utan henne. Nu är det fullt ös resten av veckan.
Sömn 00:30-09:30
Träning 3/5
Kost 4/5

20140219-210414.jpg

20140219-210427.jpg20140219-210448.jpg

2 thoughts on “Hejdå Hammarstrand

Kommentera

