Toppendag med ett undantag

Vaknade rätt så tidigt och gick ut på promenad. När jag kom tillbaka gjorde jag kaffe och smoothie. Åt detta och kl 11 kom både E-L och H som sällskap idag på träningen. Grymt skoj med sällskap, och det var riktigt jobbiga övningar idag.
For en sväng till människobyn, hämtade paket och handlade.
När jag kom hem ställde jag i ordning lunch och åt den framför semifinalen i hockeyn. Grymt med seger!
Sen ställde jag mej i köket igen, och där stod jag bra länge idag och förberedde middagen. Gjorde pizzasallad, pizza på blomkålsbotten med tomatsås, champinjoner, rödlök och cheddarost från Kerry Gold. Toppat med ruccola. Till det gjorde jag en bearnaise på ghee. Valde att göra undantag från challenge idag i form av smör och ost, dock var båda från gräsbetande kor så i vanliga fall är det ingen stor grej men under challenge är detta ett medvetet undantag.
Åt en skål med kokosmjölk och hallon till efterrätt.
Sömn 00:45-08:15
Träning 4/5
Kost 3/5

20140221-214516.jpg

20140221-214527.jpg

20140221-214537.jpg

Kommentera

