Någon slags fasta

Idag var det sånt där riktigt skitväder igen. Hade otroligt svårt att ta mej ut, men med lite sällskap tog jag mej tillslut. Blåsten hade lugnat sej lite, men det var riktigt slaskigt och inte vidare trevligt.
Provade att fasta idag, klarade fram till fem då åt jag. Började få huvudvärk, trots att jag druckit saltvatten under dagen. Däremot var jag nog lite dålig med att dricka vanligt vatten för huvudvärken kom tillbaka nu ikväll.
Till middag blev det köttgryta, broccoli, pizzasallad, en halv avocado, grönsallad och rivna morötter med russin.
Åt en apelsin och en bit morotskaka efteråt.
Fick som sagt ont i huvudet på kvällen, måste bli mer noggrann med vätskeintaget när jag fastar. Annars tycker jag inte det är något problem att vara utan mat i 20 timmar. Blir faktiskt inte så jättehungrig ändå. Klart jag känner lite hunger, men det är absolut inte som att jag inte kan tänka på nåt annat än mat. Så, nästa gång blir det bättre planering inför fastan.
Hade ambitionen att ta en kvällspromenad, men med tanke på slasket ville jag inte det. Dålig sömn i natt, kanske en till parameter att väga in kring huvudvärken.
Sömn 02-11
Träning 2/5
Kost 2/5

20140224-224437.jpg

Kommentera

