Simma simma

Trots det fina vädret tog det emot att komma ut idag. Men till slut så kom jag iväg, hade sällskap av Simon & Garfunkel i lurarna idag.
När jag kom in gjorde jag smoothie och kaffedrink, fikade en bit morotskaka efteråt.
Till ”lunch” åt jag en apelsin och några nävar mandlar och russin.
Middag idag blev kokospanerad torsk med broccoli och blomkålsmos med diverse grönt till.
Så åkte vi och simmade, i Hallen. Deras bassäng är bara 16,9m så det blir ju kanske inte så effektiv träning jämfört med i en bassäng på 25 meter. Har ju övat på vändningar nu de senaste gångerna jag simmat och idag kände jag att det faktiskt gick bra. Snart sitter dom!
Inte oprimal träning idag, lekte runt på slutet och det blev kanske inte så effektivt som jag hade ambitionen till. Men kul att vändningarna börjar släppa!
Åt en proteinbar, en apelsin och en bit morotskaka som återhämtning.
Sömn 02-10
Träning 4/5
Kost 2/5

20140225-210618.jpg

20140225-210823.jpg

Kommentera

