Hundvakt

Idag började dagen med en träningsdate med E-L. Genomförde passet på fastande mage och det gick bra.
Åt en bit rökt bisonkorv, ett stekt ägg och stekt lök till frukost. En apelsin och en proteinbar efteråt.
Till lunch åt jag en bit morotskaka.
Så åkte jag och hämtade hundarna som jag ska vara hundvakt till. Tog en ganska lång promenad när vi kom tillbaka.
Jag hade pizzasås kvar sedan i fredags så jag tog och gjorde köttbullar i tomatsås. Till det stekte jag vitkål, kokade blomkål och broccoli och lite grönt till det, toppat med balsamvinäger-kräm.
Hittade ekologisk balsamvinäger-kräm sist när jag var på Willys, grymt god och ger en fin kontrast på tallriken.
Åt vispad kokosgrädde med lakritspulver och hallon till efterrätt idag.
Sömn 00-08
Träning 4/5
Kost 1/5

20140226-224256.jpg

20140226-224303.jpg

20140226-224310.jpg

Kommentera

