Simning i Gävle

Dagen började med en omgång bananpannkakor. Brukar ju göra pannkakor på söndagar, men i och med att brorsan är allergisk mot ägg skippade jag det igår och gjorde det idag istället när han var på jobbet.
Gjorde min smoothie och åt till.
Gick en sväng på stan, hittade bland annat hampapulver som jag hädan efter ska berika mina proteinbars med. Handlade lite och sedan gick jag hem och förberedde middagen. Mellis idag blev en apelsin och en Paleo Crunch.
Brorsan kom hem och vi promenerade till badet (15 min). Jag crawlade i snabbanan. Har ingen aning om hur många längder det blev, men snabbt gick det! Vi var ganska många i snabbanan så jag simmade fortare än jag brukar då jag inte ville vara någon bromskloss. I och med att vi var ganska många tordes jag inte vända med volt så många gånger. Bara när jag hade fritt bakom mej. Fick till nån bra iaf, men jag tar för lång tid på mej att vända så luften hinner ta slut innan jag är uppe. Öva, öva, öva!
Gick hem (15 min) och gjorde klart middagen. Köttfärssås med ugnsrostade grönsaker, tomater, paprika och avocado.
Gjorde lite fruktsallad med kokosmjölk som vi åt med en kopp te framför senaste avsnittet Top Gear.
Sömn 00-09
Träning 4/5
Kost 2/5

20140303-233733.jpg

Kommentera

